luni, 4 februarie 2008

Dragostea..



De ce toti incearca sa o defineasca? De ce toti angajeaza cate un detectiv particular-imaginar care sa o puna sub lupa pentru a vedea daca exista sau daca nu, daca e mit sau realitate, daca e cu pete sau in dungi?
Dragostea este.. si atat.. Intreaba-ma cum nu e dragostea si iti pot spune.. nu are culoare, nu are gust, nu poate fi pipaita, nu poate fi calculata, nu poate fi fortata, nu poate fi exprimata, nu poate fi uitata.. Nu este atat de puternica pe cat se crede.. este mai degraba fragila.. o poti pierde usor daca nu ai grija de ea..

Si nu.. nu sunt de acord cu cei care au o relatie dar nu iubesc, nu sunt de acord cu cei care se complac.. nu sunt de acord cu cei care o neaga, nu sunt de acord cu cei care nu au curaj,atunci cand le e dor,sa bata in miez de noapte la usa iubitului sau iubitei, nu sunt de acord cu cei care nu au incredere, nu sunt de acord cu orgoliile stupide care umbresc sentimentele, nu sunt de acord cu a nu face ceva pentru ca ratiune spune ca "..", nu sunt de acord cu cei care iubesc iubirea si nu persoana..

De ce nu putem face ceea ce simtim, atunci cand simtim? De ce nu putem fi cu persoana pe care o iubim fara sa existe tot felul de complicatii.. de ce trebuie sa lasam orgoliile sa topaie printre lacrimi, de ce trebuie sa pierdem ca sa realizam ce avem de fapt, de ce nu putem asculta vocea inimii mai mult decat pe cea a ratiunii? De ce ne lipseste curajul, de ce ne temem atat de tare de un refuz? De ce trebuie sa asteptam momentul potrivit pentru a lua o initiativa? De ce amanam mereu acel moment potrivit? De ce nu este acum momentul potrivit?

8 comentarii:

Anonim spunea...

i totally agree.
ar fi frumos sa fie asa, dar atunci poate ne-am lasa prea mult dusi de instinct :) si stim unde duce asta.. risti sa nu-ti mai dai seama cand trebuie sa back off, cand nu mai e nimic, dar tu inca speri, tu inca [,] crezi ca se mai poate.

eu cel putin nu pot sa ma las prea mult dusa de vant, asta poate si pentru ca gandesc prea mult, analizez prea mult, pe mine si pe cei din jur. ahhh ar trebui sa-mi trimit neuronii in vacantza :)))

Anonim spunea...

* de val (in loc de vant)
sorry :)) m-am grabit

Rosu de inger spunea...

@fawcette Cred ca asta e cel mai greu sa-ti dai seama.. cand trebuie sa renuntzi si cand e bine inca sa speri si sa mai incerci..

si-ce-daca spunea...

wai ce multe ai scris..de cand ai devenit asa activa?

si-ce-daca spunea...

eu nu incerc sa definesc iubirea..eu pur si simplu nu cred in ea..

Rosu de inger spunea...

Oare e mai bine sa nu crezi in ea sau sa crezi chiar daca de cele mai multe ori te arzi..?! Nici nu pot sa-mi dau seama.. as zice amandoua si totusi nici una..

si-ce-daca spunea...

habar nu am..eu am luat calea mai ushoara pt mine...

gargarita spunea...

daca nu ar exista si momente grele...negre...triste...lacrimi...in viata noastra, nu am mai stii sa apreciem frumosul din noi, din el/ea...totul ar fi un basm fara culoare si parfum...chiar si-asa stim atat de putin sa apreciem...