luni, 28 iulie 2008

Atat de greu...



Este atat de greu sa fi sincer... SA AI CURAJ sa spui tot ce gandesti, sa nu te mai ascunzi dupa niste masti, sa injuri persoana pe care vrei sa o injuri, sa dai o palma atunci simti nevoia, sa fugi atunci cand nu mai poti sta, sa ai curajul sa ii spui: "ia-ma de mana odata si saruta-ma"..

E asa de greu sa recunosti ca iubesti, sa lupti pentru ce simti, sa faci cu adevarat ceva... sa iei TU doua bilete de tren si sa fugiti undeva... si nu sa astepti asta din partea celuilalt.. E asa de greu sa dai un telefon si sa spui: " Sunt jos, coboara" si apoi sa sari in bratele lui/ei fara sa te intereseze ce ar zice, ce ar face, ce consecinte ar fi..

E asa de greu sa oferim ceva fara sa gandim... fara sa analizam.. fara sa ne temem.. fara sa ezitam..

Si e asa de greu sa nu regretam apoi toate lucrurile pe care nu am avut curajul sa le facem, toate sentimentele pe care le-am aruncat la cos pentru ca nu am avut puterea sa le pastram...

Un comentariu:

smileysabi spunea...

Greu nu e sa faci toate astea..si crd ca am demonstrat asta (mi-a placut aia cu biletele de tren ;))..greu e sa nu mai vezi totul ca pe un risc..greu e sa te desprinzi de context si sa faci exact ce simti..sau oare nu pare a fi din ce in ce mai usor?