sâmbătă, 5 iulie 2008

Moment negru..

Urasc..

Urasc momentele in care imi pierd increderea...

Urasc ca trec de la o stare la alta si nu pot duce un gand pana la capat...

Urasc ca sentimnetele puternice imi aduc de fiecare data nesiguranta, teama si slabiciune.. dar niciodata nu au adus fericire...

Urasc faptul ca viata iti da palme atunci cand chiar nu ai nevoie de ele..

Urasc ca nu sunt capabila sa invat din greselile mele si le repet incontinuu...

Urasc ca trecutul revine mereu asupra mea... si nu il pot indesa intr-o cutie pe care sa o deschid doar cand si daca am eu chef...

Urasc ca atunci cand iubesc nu pot sa iau niciodata deciziile corecte.. dragostea chiar e oarba...

Urasc faptul ca stiu care este de fapt realitatea, dar continui sa traiesc cu ochii inchisi si sa visez...

Urasc ca fac sacrificii atunci cand nu sunt cerute si caut motive intr-o galeata goala...

Urasc ca fiecare lacrima are o poveste dar nu si o rezolvare..

Urasc ca ochii mei nu pot sa te minta si cand ii privesti... afli tot ce eu nu ti-as mai spune niciodata....

Niciun comentariu: