vineri, 4 iulie 2008

Totul pana la gheata...



Totul pana la gheata...
Nu accept sa fiu eu calorifer pentru amandoi... ori iti cumperi unul, ori imprumuti, ori furi.. nu ma intereseaza... DAR FA ROST URGENT!

Nu accept sa fiu eu soare pentru amandoi... cumpara un bec de 200 watt, sau o mie de lumanari sau ia cea mai mare sticla pe care o gasesti, fa un drum pana in cer, rupe din soare cat de multe raze poti si baga-le in sticla. Rasuceste dopul si leaga-ti sticla de pantaloni. Sorry dar alta idee nu am.. asa ca pune-ti si tu capul la contribuitie si FA ROST URGENT DE LUMINA pentru ca eu nu stau in intunericul tau...

Nu accept sa fiu eu zambetul dulce pentru amandoi... asa ca DA-TI O PALMA, vino cu picioarele pe pamant si scuteste-ma de orgolii, certuri absurde, gelozii fara continut si texte de mare barosan!

Nu accept sa nu fiu fericita...!!! ASA CA FA-MA!

....sau....

Niciun comentariu: