miercuri, 9 iulie 2008

Eu si fericirea... mea...



Pentru prima data ma iubesc intai pe mine....

Pentru prima data imi doresc sa fiu egoista.. nu ma mai intereseaza daca tu esti fericit atat timp cat eu nu sunt... nu ma intereseaza cat insemni pentru mine atat timp cat eu sufar... nu ma intereseaza pretextele, conjuncturile si scuzele atat timp cat sunt sigura ca nu te vei schimba...

Pentru prima data ma pun pe mine pe primul loc si nu mai traiesc cu scopul ca tu sa fi implinit,fericit, satisfacut..

Pentru prima data simt ca e momentul sa primesc, fara sa ofer absolut nimic! Pentru prima data simt ca ar trebui sa ma bucur de tot ce am!

Pentru prima data simt ca... fiecare 60 de secunde pline de tristete pe care le-am avut... inseamna cu siguranta cate un minut pierdut.. sute... milioare.. de minute pierdute din cauza ta... pe care TU nu poti sa mi le dai inapoi...

Pentru prima data simt ca tu nu contezi si tot ce conteaza acum sunt eu si fericirea mea..

Pentru ultima data iti spun aceste lucruri...